Den mega-slappe kusse

En del kvinder har en meget slap vagina, selv om de er sportstrænede og ikke har født. Hele vagina er sammensat af en lang række muskler på kryds og tværs. Musklerne skal bruges regelmæssigt.
Hvis disse kussemuskler ikke bliver brugt jævnligt, bliver de slappe som mange andre muskler i kroppe. F.eks. får man problemer med ryggen, hvis man ikke bruger sine rygmuskler regelmæssigt. Mange vælger så at gå til kiropraktor og få sat ryggen på plads. Det er fint nok, men det ville nok være mere hensigtsmæssigt at træne musklerne, så de kunne holde rygsøjlen på plads. Man skal træne ryggen resten af livet, hvis man vil undgå smerter og slidgigt.
Det samme gælder kussen. Den skal trænes ofte med knibeøvelser. Mens man står og vasker op, kan man trække musklerne hårdt sammen mellem benene i ca. tre sekunder og derefter slappe af i ti sekunder. Man bør lave tredive sammentrækninger hver dag resten af livet.
Man kan også købe nogle særlige kugle- eller æggeformede ting, man kan putte op i kussen og gå med i ti minutter hver dag. Det giver en stram kusse til glæde for både kvinden og manden. Disse kugler og æg har forskellig vægt varierende fra 50 gram til 300 gram. Man starter med 50 gram i en uge, så 100 gram i en uge, 200 gram i tre uger og seks uger med 300 gram. Man kan have dem oppe i kussen, mens man gør rent. Det gør det måske også sjovere at gøre rent.
Har du ikke nogen kæreste, er det vigtigt, at du holder din kusse i form, til du møder ham. Han vil blive overrasket over din stramme kusse. Hvis du har fået børn, tror han, at de er taget ved kejsersnit, eller de er adopteret. Du får meget mere ud af samlejet, hvis du har en stram kusse. Og det gør han også.
Når kvinden er mere end 50 år, er det endnu vigtigere at træne kussen, fordi mange mænd over 50 år har en pik, der ikke bliver lige så stiv, som da de var unge. Derfor er det endnu mere vigtigt, at kussen er i topform.